Biuro prasowe

„No Bullshit betting”

Tede w Betsafe Team

Q3 2015 – to dla marki Betsafe wyjątkowy moment – wystartowała globalna, bardzo odważna kreacja ATL opierająca się na linii strategiczno – kreatywnej „No Bullshit Betting”

Lokalizacja działań:
Aby poinformować Polaków mieszkających w Wielkiej Brytanii o idei „No bullshit betting” zdecydowaliśmy się na współpracę z jednym z najbardziej popularnych w tej grupie raperów – Tede Znany ze swojej bezpośredniości i bezkompromisowego języka idealnie pasował na polskiego ambasadora „No bullshit betting”  Stworzyliśmy koncept kreatywny, do którego Tede napisał utwór „Wydaje je”. Napisaliśmy scenariusz i zrealizowaliśmy teledysk oparaty na stylistyce i założeniach zgodnych z linią strategiczną marki.
Teledysk został opublikowany na zamkniętej platformie, do której dostęp mieli wyłącznie zarejestrowani użytkownicy Betsafe.