Biuro prasowe

Betsson spot „Ostatnia wola Jacka Gmocha”

Genialna narracja w spocie, przekonujący Gmoch trzymając w napięciu do samego końca – tak wirtualnemedia.pl podsumowały przygotowany przez nas spot. Uznając go za reklamę tygodnia:

Pomysł na stworzenie reklamy, w której najstarszy trener selekcjoner w Polsce dzieli się swoją ostatnią wolą, mógł wydawać się kontrowersyjny. Tym bardziej, że tym ostatnim marzeniem było wyjście polskiej reprezentacji z grupy podczas Euro 2016. Do dziś nie wiemy, czy to zasługa Jacka Gmocha, ale Polacy podczas tych Mistrzostw grali tak, jakby przekaz naszego spotu do nich dotarł.

Kampania z osobą tak charakterystyczną w piłkarskim świecie wzbudziła duże zainteresowanie. Jak podkreślały wirtualnemedia.pl, dużym walorem reklamy był fakt, że jej cel nie był nachalny – do ostatniej sekundy nie wiadomo, co bohater promuje. Chociaż nie wprost, udało nam się zachęcić odbiorców do stawiania na polską drużynę i do rejestracji na betsson.com, a liczba nowych użytkowników serwisu na przełomie maja i czerwca znacząco wzrosła.

Spot z Jackiem Gmochem stał się viralem – umieszczony na oficjalnej stronie i fanpage’u Betsson.com oraz w serwisie youtube szybko rozprzestrzenił w mediach. Informacja o kampanii dotarła do 1 900 000 użytkowników.  Spot w tym serwisie wyświetlono aż 580 989 razy.