Biuro prasowe

Betsafe: Boruc Dance

Real-time marketing viral video

DIGITAL KINGDOM ODPOWIADA ZA DZIAŁANIA KOMUNIKACYJNE BETSAFE WE WSZYSTKICH MEDIACH INTERAKTYWNYCH. JEDYNYM Z NASZYCH OSTATNICH PROJEKTÓW JEST AKCJA REAL TIME MARKETINGOWA Z UDZIAŁEM AMBASADORA MARKI ARTURA BORUCA. EFEKT AKCJI TO PONAD 200 000 WYŚWIETLEŃ VIRALOWEGO FIMLU NA KANALE YOUTUBE MARKI ORAZ KILKADZIESIĄT PUBLIKACJI PRASOWYCH W NAJWIĘKSZYCH POLSKICH I ZAGRANICZNYCH TYTUŁACH TAKICH JAK: WPROST, ESPN, METRO CO UK.

PRZEBIEG PROJEKTU I IDEA KREATYWNA: AMBASADOR BETSAFE ARTUR BORUC ZOSTAŁ OBRAŻONY PRZEZ JEDNEGO ZE SWOICH „FANÓW”,KTÓRY NAPISAŁ DO NIEGO NA TWITTERZE: „…KTOŚ TU MA KIJA W DUPIE… DUDEK TO JEST LEGENDA TEN TO POTRAFIŁ ZATAŃCZYĆ W BRAMCE”. POSTANOWILIŚMY WYKORZYSTAĆ OKAZJĘ, JAKĄ BYŁA OBECNOŚĆ ARTURA BORUCA W POLSCE I W CIĄGU ZALEDWIE KILKU DNI ODPOWIEDZIEĆ NA ZACZEPKĘ NAGRYWAJĄC SPONTANICZNY KLIP „BORUC DANCE”.

 

EFEKTY ZNACZNIE PRZEKROCZYŁY NASZE OCZEKIWANIA A EKWIWALENT MEDIOWY PUBLIKACJI W MEDIACH ZAGRANICZNYCH WIELOKROTNIE PRZEWYŻSZYŁ BUDŻET PRODUKCYJNY. WSZYSTKIE DZIAŁANIA KOMUNIKACYJNE PROWADZONE DLA BETSAFE KIEROWANE SĄ DO POLAKÓW MIESZKAJĄCYCH W UK.