Biuro prasowe

Kampania wizerunkowa Grupy Pracuj kierowana do studentów

5 sposobów na skuteczny content marketing

Projekt dla Pracuj.pl, to nasza kolejna, niestandardowa kampania content marketingowa. Celem aktywacji była budowa wizerunku portalu, jako miejsca pierwszego wyboru wśród studentów szukających pracy. Odpowiadamy za strategię, koncepcję kreatywną oraz nadzór działań promocyjnych. Zadbaliśmy także o przygotowanie materiałów video oraz landing page.

Do współpracy zaprosiliśmy autorów popularnego vloga, „5 sposobów na…”, którzy w ramach akcji przygotowali trzy „studenckie” odcinki. W sumie powstało więc 15 sposobów, które każdy student może wykorzystać w codziennym życiu. Podczas  trzytygodniowej kampanii każda osoba, legitymująca się statusem „studenta” mogła skorzystać z kreatora CV na portalu pracuj.pl oraz aplikować przez dedykowany landing page, by w nagrodę dołączyć do ekipy „5 sposobów na…” w finałowym odcinku oraz zgarnąć pensję za swój występ!

Filmy dedykowane akcji, odnotowały łącznie ponad 3 mln wyświetleń i wywołały ogromne zainteresowanie wśród internautów, czego dowodem jest aż 100 tys polubień, pod materiałami w serwisie YouTube.