Biuro prasowe

Katy Perry Mad Potion

Launch nowych perfum w portfolio Coty Polska

Zostaliśmy poproszeni o przygotowanie działań, których celem było wprowadzenie na polski rynek perfum Katy Perry Mad Motion. Działania zaplanowaliśmy w oparciu o kojarzące się ze światem magii opakowanie oraz hipnotyzujący zapach perfum. Wszystko zgodnie z linią strategiczną i estetyczną wyznaczoną przez globalną kampanię ATL:

Precyzyjnie określiliśmy grupę docelową oraz jej naturalne środowisko. Wyselekcjonowaliśmy słowa, które stały się podstawą aktywacji. Halloween Impreza Internet. Grupą docelową były nastolatki. Dlatego do współpracy zaprosiliśmy vlogerki o wysokim affinity index w TG: Banshee, Red Lipstick Monster i Olciaak. 

Byliśmy pewni, że przygotowane filmy wygenerują duże zaangażowanie. Wykorzystaliśmy fakt, iż millenialsi angażują się w akcje oraz lubią kreować rzeczywistość. Vlogerki zachęciły fanki do głosowania i zadecydowania, w którym województwie odbędzie się Halloweenowy event. Decydujące słowo oddaliśmy nastolatkom – chcieliśmy, aby uczestniczki zabawy miały realny wpływ na kształt imprezy.

Efekty? Dotarliśmy do 900 000 osób, które oddały aż 47 000 głosów w konkursie. Otrzymaliśmy również 1 200 zgłoszeń konkursowych. Przygotowane materiały zgromadziły ponad 50 000 lajków. 

Udowodniliśmy, że prosta, optymalnie dobrana strategia, to gwarancja skutecznego działania oraz osiągnięcia sukcesu. Nie tylko w świecie magii.