Biuro prasowe

Kto zakochał się w Chloe? 

Field & Ambient marketing w wersji premium!

13-14 lutego 2016 roku odbył się największy event promocyjny marki Chloe w Polsce. Wydarzenie pod nazwą The Shortest Love Story zostało przygotowane przez agencję Digital Kingdom, która zajęła się jego organizacją po wygranym przetargu.

Jak sprawić, by romantyczna atmosfera unosiła się w powietrzu, a walentynkowe wspomnienia stały się niezapomnianymi?
W drugi weekend lutego, w centralnych punktach Warszawy pojawiły się strefy Chloe, które przyciągały zakochane pary. Wszystko za sprawą ogromnego, 5 metrowego telebimu, na którym przez dwa dni wyświetlano zrobione przez zakochanych gify. Udostępniane w social mediach gif’owe walentynki sprawiły, że miłosna atmosfera dotarła do wszystkich zakątków Polski.

Akcja toczyła się równolegle w trzech punktach Warszawy, umiejscowionych bezpośrednio przy punktach sprzedaży- perfumeriach Sephora i Douglas. Ekran w największej strefie Chloe, znajdującej się pod Złotymi Tarasami, w ciągu całego weekendu zobaczyło ok. 200 000 osób.