Biuro prasowe

Malibu relaunch

Kompleksowa platforma kreatywno-strategiczna

PERNOD RICARD POLSKA PODJĘŁO DECYZJĘ O RELAUNCH’U KULTOWEJ MARKI W SWOIM PORTFOLIO – MALIBU. BADANIA POKAZAŁY, ŻE KONIECZNE JEST REPOZYCJONOWANIE MARKI MAJĄCE NA CELU ZBUDOWANIE BRAND EQUITY WŚRÓD MŁODSZEJ GRUPY DOCELOWEJ. TRZEBA BYŁO ZMIENIĆ WSZYSTKO: MAPĘ SKOJARZEŃ Z MARKĄ, KONTEKST, SPOSÓB PICIA. CELEM  DŁUGOFALOWEJ STRATEGII DIGITAL BYŁO STWORZENIE CHARAKTERYSTYCZNEGO ŚWIATA MARKI I ZAWŁASZCZENIE NAJMODNIEJSZYCH KATEGORII LIFESTYLE’OWYCH DLA MALIBU.

Dlatego postawiliśmy na współpracę z dwoma polskimi brandami modowymi – Local Heroes i Aloha From Deer. To ich ubrania noszą największe gwiazdy świata: Rihanna, Justin Bieber, Cara Delevingne, Rita Ora, Robbie Williams, Jessica Mercedes czy Kieshę na tegorocznej Coachelli. Specjalnie dla Malibu powstały dwa t-shirty „inspired by Malibu – limited edition”. W ramach współpracy stworzyliśmy konkurs konsumencki, którego oba brandy stały się ambasadorami. Hubem konkursowym stał się stworzony przez nas serwis malibu.pl Mechanizm konkursowy był prosty – użytkownicy głosowali czyj projekt jest lepszy i wypełniali krótkie zadanie tworząc spersonalizowane t-shirty.

Główną nagrodą były wakacje i dodatkowo codziennie można było zdobyć jedną koszulkę „Malibu inspired”. Dopełnieniem konkursu były wyjściówki na koncerty młodych, polskich zespołów: The Dumplings, Fair Weather Friends i Sonar Soul z Pauliną Przybysz.

Wynik to ponad 9000 zgłoszeń –Obejrzyj Case Study

 

Całą kampanię wzmocniliśmy wizerunkową akcją na Instagramie. Zaprosiliśmy do konkursu 5 influencerów, których Instagramowe profile doskonale wpisują się w świat marki.
Ich zadaniem było prowadzenie konta betterinflipflops przez tydzień tak by w tym czasie zyskać jak największą ilość polubień i obserwujących. Ten mechanizm konkursowy przełożył się na bardzo mocne zaangażowanie zarówno Influencerów jak i ich fanów. W ciągu 5 tygodni zdobyliśmy: 37 618 polubień! Średnio każdy z naszych postów zdobył 1074 serduszek, a profil better in flipfops pozyskał prawie 3 500 obserwujących.

Naturalność, dobry mechanizm, precyzyjne wytypowanie właściwych influencerów i nieintruzywność kampanii sprawiły że Malibu zajęło nowe miejsce wśród modnej, wielkomiejskiej młodzieży. Limitowana edycja koszulek „Inspiered by Malibu” cieszyła się tak wielkim powodzeniem, że koszulki pojawiły się w sprzedaży na stronach internetowy Aloha from Deer oraz Local Heroes.