Biuro prasowe

Rimmel Lasting Finish 25h nude

Cross- platformowy konkurs w digitalu

ODPOWIADAMY ZA STRATEGIĘ, KREACJĘ, WDROŻENIE TECHNOLOGICZNE ORAZ OBSŁUGĘ AKTYWACJI KONSUMENCKIEJ WPROWADZAJĄCEJ NA RYNEK NOWĄ LINIĘ KOSMETYKÓW RIMMEL LASTING FINISH NUDE 25H. AKTYWACJA OPIERA SIĘ NA SYNERGII DZIAŁAŃ POMIĘDZY KANAŁAMI YOUTUBE I FACEBOOK. W PIERWSZYM ETAPIE KONKURSU ZNANE VLOGERKI BEAUTY ZAPREZENTOWAŁY SWOJE WERSJE MAKIJAŻU OPARTEGO NA 4 PRODUKTACH RIMMEL ORAZ PRZEKIEROWAŁY RUCH DO DEDYKOWANEJ AKCJI APLIKACJI KONKURSOWEJ.

ZADANIEM UŻYTKOWNICZEK APLIKACJI BYŁO DOKOŃCZENIE 4 ZDAŃ ODWOŁUJĄCYCH SIĘ DO USP PRODUKTÓW. PODCZAS TRZECH TYGODNI KONKURSU UŻYTKOWNICY ZGŁOSILI PONAD 17 000 PRAC KONKURSOWYCH GENERUJĄC 150 000 ODSŁON APLIKACJI. FILMY DEDYKOWANE MARCE NA YOUTUBE BEZ WSPARCIA KAMPANIĄ PRE-ROLL OSIĄGNĘŁY PONAD 226 000 WYŚWIETLEŃ.

Obejrzyj Case Study: