Biuro prasowe

Żywy Gig

4 000 000 wyświetleń bez budżetu mediowego

Dla Czwórki Polskiego Radia przygotowaliśmy nowatorską kampanię content marketingową. Odpowiadamy za koncepcję kreatywną, dobór artystów, produkcję video oraz promocję projektu, który wystartował w maju 2015 roku jako nowy cykl muzyczny pod nazwą Żywy Gig. Są to spotkania artystów reprezentujących zupełnie odmienne spojrzenia na muzykę. W pierwszej odsłonie wystąpili Dawid Podsiadło oraz duet producencko-djski Flirtini, by zagrać na żywo ze studia Czwórki napisany specjalnie dla stacji utwór.

W drugiej edycji wystąpiła Karolina Czarnecka z producentem Wojtkiem Rusinkiem znanym jako SoDrumatic.

Poprzez zderzenie mocnych muzycznych kontrastów stacja chce podkreślić swoje oryginalne podejście do kultury i wpływ na kreowanie trendów w polskiej radiofonii i muzyce. „Zależało nam na tym, by promując nasze wartości i walory, dać jednocześnie odbiorcom nową treść wysokiej jakości, która jest esencją Czwórki” – powiedziała dyrektor stacji, Iwona Kostka. Premiera cyklu Żywy Gig odbyła się 6 maja na antenie czwórki.

Trzecia Edycja:

To zderzenie muzyki pop  z elektroniką. Wschodzące gwiazdy Natalia Nykiel – finalistki The Voice of Poland z znanym Warszawskim producentem Auerem

Czwarta Edycja:

Hip-Hop i techno, tego nie da się połączyć ? Nie prawda, udowodnili to Quebonafide z Natalią Zamilską.

Efekty:

3 288 534 wyświetleń na YouTube
31 802 łapek w górę

Prawdopodobnie najwyższy  pozyskany ekwiwalent mediowy akcji (earned media) w historii content marketingu!

Video Case Study: