Biuro prasowe

O nas

Jesteśmy jedną z najczęściej nagradzanych niezależnych agencji interaktywnych w Polsce.

Nagrody i wyróżnienia otrzymujemy przede wszystkim za kreatywność, która przekłada się na efekty biznesowe naszych Klientów.

Agencja Interaktywna Roku 2019  – wyróżnienie „Bezgraniczna Ambicja” w raporcie Media Marketing Polska. To nie tylko tytuł i dyplom w sali konferencyjnej, to filozofia agencji, która ma bezgraniczną ambicję, by dostarczać swoim Klientom wyłącznie: kreację na najwyższym poziomie, najlepsze rozwiązania strategiczne oraz bezkompromisową jakość obsługi Klienta. To wszystko sprawia, że jesteśmy partnerami dla największych marketerów w Polsce.

OBSŁUGA FULL
SERVICE DIGITAL

Dla marki Mirinda przygotowaliśmy kompleksową strategię obecności w digitalu. W ramach największej w historii marki, lokalnej aktywacji marketingowej na polskim rynku – launchu produktów Mirinda Mix-it, stworzyliśmy wyjątkowy projekt na pograniczu content marketingu, kampanii digital non-standard i influencer marketingu.

 

Głównym elementem projektu był „podwójny teledysk”, który wyświetlono na YouTube łącznie
ponad 5 000 000 razy.

Dwa wyjątkowe video klipy, w dwóch unikalnych scenografiach, które można oglądać niezależnie od siebie, ale gdy obejrzy się je razem łącząc ekrany telefonów ze znajomym – efekt jest oszałamiający.

case
study

Strategia i Kreacja 360
Digital Driven

Idea kreatywna „My produkujemy auta, Wy tworzycie historie” – odnosi się do osobistych historii, wspomnień i przeżyć posiadaczy Opla. Idea prezentuje i podkreśla emocje, które przeżywają w swoich autach. Emocje, dzięki którym samochód jest dla nich nie tylko przedmiotem, ale też staje się częścią rodziny.

 

Na potrzeby kampanii przygotowaliśmy serię Key Visuali odnoszących się do różnych modeli Opla i skierowanych do różnych grup docelowych. Głównym motywem graficznym kampanii została mozaika ludzkich emocji i codziennych historii, w których osią i centralnym elementem jest samochód. Cała kampania 120. lat Opla została podzielona na etapy, w których prezentowane są kolejne modele w coraz to nowszych odsłonach, pokazujących coraz to nowsze historie.

Opowieść Podręcznej

Strategia:

Punktem wyjścia dla kampanii była premiera drugiego sezonu „Opowieści podręcznej” – serialu,który na całym świecie traktowany jest jako ostrzeżenie przed tym, jak może zmienić się rzeczywistość, jeśli poprzez ignorowanie niepokojących sygnałów pozwolimy na rozwijanie się nienawiści wobec kobiet. Zdecydowaliśmy się wypromować serial poprzez umieszczenie go w aktualnej sytuacji społeczno-politycznej w Polsce.

Kreacja:

Wiralowe wideo z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan, Weroniki Rosati i Hanny Lis zostało stworzone w surowej stylistyce podkreślającej powagę sytuacji. Odwróciliśmy, znany z amerykańskich late night shows format, „celebrities read mean tweets”. Pokazując problem społeczny, bez wygłupów, kpiny i śmiechu z off’u.

case
study

nasi
klienci

Mirinda
PZU
Opel
Kerastase
Sci fi
Matrix
AXN
13 ulica
Loreal
7up
Rimmel
dr.Gerard
CAT
Dr Martens
Keds
Randstad
PAYBACK
Chloe
Czwórka
Hortex
Yves
Joanna Gerlee
Creative Director / Partner
Gustaw Rozmarynowski
New Business Director / Partner
Poznajmy się!
Wyślij brief
hello@digitalkingdom.pl