Biuro prasowe

PZU AC Case study kampanii

KAMPANIA DIGITAL 360 PO CZYM MOŻESZ POZNAĆ DOBREGO UBEZPIECZYCIELA?

Aż 30% klientów PZU deklaruje, że powodem zakupu ubezpieczenia komunikacyjnego była dobra opinia o marce. Poprzez komunikowanie działań CSR postanowiliśmy tę opinię wzmocnić budując w konsumentach przekonanie, że PZU jest dobre dla innych, przez co ubezpieczenie w PZU samo w sobie jest dobre dla mnie. Stworzyliśmy całościową strategię i kreację dla kampanii digitalowej mającej na celu zwiększenie intencji zakupu poprzez budowanie poczucia dobrze zainwestowanych pieniędzy, nie tylko w sam produkt, ale przede wszystkim szczytne cele i działa prewencyjne.

Kampania składała się z trzech etapów wykorzystywała mechanizm lejka sprzedażowego który umożliwił nam segmentację użytkowników oraz zbudowanie spersonalizowanych komunikatów łączących benefity ubezpieczenia AC z zainteresowaniami odbiorców. Główną osią akcji stał się dedykowany spot video prezentujący działania marki w obszarze CSR

Na potrzeby kampanii stworzyliśmy dedykowany landing page oraz  kreację pozostałych formatów digital: kreacje display oraz dostosowanie i reformaty materiałów do poszczególnych platform.