Biuro prasowe

Żywy Gig

5 000 000 wyświetleń bez budżetu mediowego

Dla Czwórki Polskiego Radia przygotowaliśmy nowatorską kampanię content marketingową. Odpowiadamy za koncepcję kreatywną, dobór artystów, produkcję video oraz promocję projektu. Żywy Gig to spotkania artystów reprezentujących zupełnie odmienne spojrzenia na muzykę. W pierwszej odsłonie wystąpili Dawid Podsiadło oraz duet producencko-djski Flirtini, by zagrać na żywo ze studia Czwórki napisany specjalnie dla stacji utwór.

W drugiej edycji wystąpiła Karolina Czarnecka z producentem Wojtkiem Rusinkiem znanym jako SoDrumatic.

Poprzez zderzenie mocnych muzycznych kontrastów stacja chce podkreślić swoje oryginalne podejście do kultury i wpływ na kreowanie trendów w polskiej radiofonii i muzyce. „Zależało nam na tym, by promując nasze wartości i walory, dać jednocześnie odbiorcom nową treść wysokiej jakości, która jest esencją Czwórki” – powiedziała dyrektor stacji, Iwona Kostka.

Trzecia Edycja:

To zderzenie muzyki pop  z elektroniką. Wschodzące gwiazdy Natalia Nykiel – finalistki The Voice of Poland z znanym Warszawskim producentem Auerem

Czwarta Edycja:

Hip-Hop i techno, tego nie da się połączyć ? Nie prawda, udowodnili to Quebonafide z Natalią Zamilską.

Efekty:

Ponad
5 000 000 wyświetleń na YouTube
41 802 łapek w górę

Prawdopodobnie najwyższy  pozyskany ekwiwalent mediowy akcji (earned media) w historii content marketingu!

Video Case Study: