Mirinda "Pierwszy podwójny teledysk"

Mirinda potrzebowała niestandardowej komunikacji, która skutecznie dotarłaby do najbardziej wymagającej grupy docelowej – pokolenia Z. Dwa nowe smaki: truskawka-liczi i kiwi-jabłko symbolicznie wpisaliśmy w postać „dwugłowego” – personifikację FUNU, który możesz mieć tylko, gdy jesteś z ziomkiem. Głównym assetem kampanii jest podwójny teledysk, a właściwie dwa niezależne teledyski stworzone do utworu Margaret „Tempo”. Każdy z nich można obejrzeć osobno, ale pełne doświadczenie interakcji i zabawy otrzymuje się łącząc dwa ekrany smartfonów i oglądając je ze znajomymi.

I to zadziałało – teledyski wyświetlono prawie 6,5 mln razy na YouTubie!

Natywny content na kanałach Margaret zaangażował ponad 650 000 użytkowników, a kampania na kanałach social media Mirindy wygenerowała 64 mln impresji. Efekty biznesowe? Wzrost na wskaźniku consideration o 10%, rekordowe udziały rynkowe marki w trakcie trwania kampanii (18,8%) i wzrost sprzedaży o 33%.