Edukacja i zabawa w nowej kampanii Banku Pekao S.A.

Dla Banku Pekao S.A. przygotowaliśmy kampanię z udziałem dwojga bohaterów znanych z ekranów telewizyjnych — Cleo i Janka Dąbrowskiego. W naszych digitalowych assetach opowiadają o Pakiecie PeoPay KIDS zwracając uwagę na nowość wprowadzoną przez Pekao — grę edukacyjną w bankowej aplikacji mobilnej. Kampania wpisuje się w platformę Jak nie teraz to kiedy – strategiczną część komunikacji do młodych Banku Pekao S.A.

W oparciu o platformę komunikacyjną dla młodych Jak nie teraz to kiedy, przedstawiliśmy innowację w zakresie bankowości mobilnej – grę edukacyjną dla dzieci w wieku 6-12 lat połączoną z aplikacją mobilną i Pakietem PeoPay KIDS. Stworzyliśmy platformę komunikacyjną poszerzającą świadomość produktu w kategorii bankowości dzieci i młodzieży oraz dotarliśmy do rodziców planujących wprowadzić dzieci w świat finansów.

W ramach kampanii wyprodukowaliśmy materiały video oraz Key Visuale, które stanowią oś komunikacji, a także odpowiadaliśmy w pełni za współpracę ambasadorską z Cleo i Janem Dąbrowskim.