Wielka kampania kultowych wafli WW marki E.Wedel

Marka Wedel wybrała nas do przygotowania strategii komunikacji, platformy kreatywnej i egzekucji pierwszej od 25 lat, szeroko zakrojonej kampanii reklamującej kultowe wafle WW. 

Naszym zadaniem było zredefiniowanie na nowo ikonicznej marki WW i osadzenie jej we współczesnym kontekście digitalowym trafiającym nie tylko do miłośników marki ale również do młodego konsumenta, co samo w sobie stanowi duże wyzwanie. Głównym elementem szeroko zakrojonych działań repozycjonujących WW są spoty z udziałem popularnych raperów: Hodak’a i Catchup’a. Artyści zastanawiają się „co znaczy WW?” i wymyślają kolejne rozwinięcia akronimu: „Wielka Wanna, Weź Wyjdź, Wieża Weifla” 

Niezwykłość tego projektu, tkwi w jego autentyczności. Marka Wedel zaufała nam na tyle, że pozwoliła na wejście na plan bez gotowego skryptu, wszystkie teksty użyte w spotach były tworzone na bieżąco przez raperów, co sprawia, że nasza komunikacja jest naturalna i dopasowana do grupy docelowej.