Poznajmy się, obserwuj nasze sociale albo jeszcze lepiej - spotkajmy się osobiście.
Nowy serial BBC Earth „Planeta doskonała” potrzebował kampanii, która chwyci za serce i wzbudzi refleksję. Zamiast zwykłej reklamy stworzyliśmy – we współpracy z Krzysztofem Zalewskim i Smolikiem – nową wersję przeboju „Kolorowy wiatr”, który spełnia rolę, swego rodzaju, popkulturowego manifestu. Z globalnych fragmentów programu zmontowaliśmy lokalny, polski teledysk i spoty kampanijne, których zadaniem było zwrócenie uwagi na piękno, ale tez problemy środowiska naturalnego. W połączeniu z kultową piosenką kampania pobudziła emocje, podkreśliła zagrożenia dla naszej planety, ale co najważniejsze – zachęciła do oglądania serialu „Planeta doskonała” o tak ważnej obecnie tematyce.
Efekty to ponad 2 mln wyświetleń teledysku, z czego ponad 500 tys. w 24 h od publikacji na kanale BBC Earth, i niesamowicie przychylne przyjęcie kampanii przez internautów. O projekcie napisały najważniejsze mainstreamowe media, a ekwiwalent kampanii wyniósł 1 150 000 zł. Wyniki biznesowe przewyższyły KPI o blisko 300%! Podczas premierowego odcinka „Planety doskonałej” BBC Earth był numerem 1 wśród płatnych kanałów dokumentalno-przyrodniczych. W trakcie emisji nowych odcinków oglądalność kanału wzrosła o 89% względem średniej pasma, a średni udział w oglądalności o 54%.
Kampania została tez doceniona w branży – Złota Effie w kategorii smart budget to tylko jedna z wielu nagród, które „Kolorowy wiatr” na nowo zdobył w 2021 roku.